Vous avez des questions ? Notre FAQ est là pour vous aider !

Czy masz pytania dotyczące Twojego zamówienia?

Jak złożyć zamówienie?

Przejdź do sekcji Katalog lub wybierz swoją ulubioną kategorię produktu z menu na górze strony.
Kliknij na zdjęcie wybranego produktu, aby zobaczyć jego szczegółowy opis.
Wybierz rozmiar, kolor i podaj żądaną ilość.
Naciśnij "Dodaj do koszyka".
Aby zobaczyć swój koszyk, kliknij ikonę w prawym górnym rogu.
Aby sfinalizować zakup, po prostu potwierdź swoje zamówienie.

Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia przez e-mail?

Jeśli złożyłeś zamówienie, ale nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia przez e-mail, możesz wprowadzić nieprawidłowy adres e-mail.

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego i zaktualizujemy informacje o Twoim zamówieniu, abyś mógł otrzymać potwierdzenie zamówienia.

Co się stanie, jeśli przekażę nieprawidłowe informacje?

Jeśli wprowadziłeś nieprawidłowe informacje (takie jak adres wysyłki, adres e-mail lub numer telefonu itp.), skontaktuj się z naszym serwisem klienta jak najszybciej, abyśmy mogli zmodyfikować te informacje przed wysłaniem Twojego zamówienia.

Niestety, jeśli te informacje wpływają na dostarczenie Twojego paczki i Twoje zamówienie zostało już wysłane przed kontaktem z naszym Serwisem Klienta, jako klient, jesteś odpowiedzialny za wszelkie dodatkowe opłaty, które mogą wystąpić.

Type your question

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Jak mogę anulować moje zamówienie?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego.

Niestety, nie możemy jednak zagwarantować, że będziemy w stanie podjąć niezbędne kroki przed wysłaniem paczki, nasz serwis przygotowania i wysyłki jest bardzo szybki.

O dostawach i zwrotach

Co zrobić, jeśli mój pakiet jest uszkodzony lub zniszczony?

Jeśli Twoja paczka i produkty zostały uszkodzone podczas przyjazdu, skontaktuj się z nami jak najszybciej, dostarczając nam zdjęcia paczki, a także uszkodzonych produktów.

Możesz to zrobić za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego lub wysłać nam e-mail na adres contact@robe-ceremonie.fr, aby być obsłużonym jako pierwszy.

Gdy otrzymamy zdjęcia Twojej paczki i Twoich produktów uszkodzonych, przetworzymy Twoją wniosek.

Co zrobić, jeśli otrzymałem nieprawidłowe produkty?

Jakie są terminy dostawy?

Ile wynosi koszt dostawy?

Jak mogę śledzić przyjazd mojego zamówienia?

Czy mogę zwrócić moje produkty?

Jak zwrócić moje produkty?

Zwrot produktów jest opłacany?

Co się stanie, jeśli nie odzyskam mojego paczki?

Czy są opłaty celne lub podatki?

Kilka dodatkowych informacji

Czy mogę zapłacić kartą kredytową?

Czy płatności są bezpieczne?

Czy mogę zapłacić za Paypal

Współpraca

  • Produkt w Europie

  • Szybka dostawa i darmowa

  • Zadowolony lub zwrócony

  • Serwis Klienta Reaktywny

Dołącz do społeczności!

Twój adres e-mail do otrzymywania wyłącznych ofert. Oczywiście możesz się w każdej chwili wyrejestrować.

Subskrybuj 

Robe Cérémonie
Przydatne linki
Sztuka elegancji, na każdym wydarzeniu.

Jeśli masz pytania lub specjalne potrzeby, skontaktuj się z nami :

🕐 Poniedziałek - Piątek od 9:00 do 18:00

✉️ Contact@robe-ceremonie.fr

📍SASU AFFISEO - 154 ul. Rzymska 13006 Marsylia

© 2025 Robe Cérémonie


0Twój koszyk jest obecnie pusty.Kontynuuj zakupy

Sklep

Robe Cérémonie

FRMarseille

Total Products

1299

Sklep

Produkty

Live Sales

Aplikacje

Recenzje

Reklamy:0

Co zrobić, jeśli otrzymałem noeprawidłowe produkty?

Zacznij od dokładnego sprawdzenia potwierdzenia zamówienia, aby sprawdzić, co zamówiłeś.

Jeśli nie otrzymałeś zamówionych produktów, skontaktuj się z nami.

Jakie są terminy dostawy?

Dostarczamy w całej Europie. Nasze terminy dostawy to:

  • We Polsce: 3-14 dni robocze
  • W pozostałej Europie : 4-20 dni robocze

Jeśli nie otrzymałeś swojego zamówienia w okresie dostawy, najpierw sprawdź, czy dostarczyłeś nam prawidłowe informacje.

Jeśli wprowadziłeś nieprawidłowe informacje, skontaktuj się z naszym Serwisem Klienta w ciągu 30 dni roboczych po zamówieniu i pomoglibyśmy.

Ile wynosi koszt dostawy?

Oferujemy dostawę ponad 80 € w Francji i Europie.

Dla zamówień powyżej 80 €, proszę sprawdzić szczegóły stawek dostawy na tej stronie.

Jak mogę śledzić przyjazd mojego zamówienia?

Po zakupie zamówienia przez firmę transportową włączymy Twoje śledzenie numeru, po czym otrzymasz inny e-mail z linkiem do śledzenia.

Jeśli nie otrzymasz swojego linku do śledzenia, skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego.

Czy mogę zwrócić moje produkty?

Oczywiście!

Najważniejsze, to Twoja satysfakcja.

Masz 14 dni na zwrócenie naszych produktów.

Ten okres rozpoczyna się od daty otrzymania produktu zamówionego lub daty przyjazdu zamówienia do punktu odbioru (okres odwołania).

Zwrot produktów jest opłacany?

Opłaty za zwrot są faktycznie na Twoim koncie.

Jak zwrócić moje produkty?

Paczka musi być opakowana dokładnie w ten sam sposób, w jaki otrzymałeś ją.

Aby zwrócić zamówienie w okresie 14 dni, proszę skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego.

Opłaty za zwrot są na Twoim koncie. Proces zwrotu może potrwać do 14 dni od momentu, gdy oddałeś paczkę do punktu relaksacji.

Po otrzymaniu zwrotu i przetworzeniu, wystawimy zwrot i wysłać do Ciebie potwierdzenie e-mailem.

Zachowaj dokładnie paragon zwrotu jako dowód do momentu, gdy potwierdzenie e-mailem przyjdzie do Ciebie.

Co się stanie, jeśli nie odzyskam mojego paczki?

Jesteśmy oczywiście w przypadku indywidualnym.

Ale dla zamówień, które nam zwrócił klient, nie zwracamy zamówienia.

Czy są opłaty celne lub podatki?

Ponieważ dostarczamy tylko w Europie, żadna opłata celna nie zostanie naliczona na Twoje zamówienie.

Kilka dodatkowych informacji

Czy mogę zapłacić kartą kredytową?

Oczywiście, możesz rozliczyć swoje zakupy kartą VISA, Mastercard i American Express

Czy płatności są bezpieczne?

Używamy najlepszych technologii SSL, aby zapewnić bezpieczne płatności.

Nie przesyłamy z bezpieczeństwem cyfrowym.

Czy mogę zapłacić za Paypal

Opcja płatności za pomocą Paypal jest dobrze dostępna na naszej stronie internetowej.

Współpraca

Skontaktuj się z nami bezpośrednio za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego i przekażemy Twoją prośbę do odpowiedniego działu.