ZWROTY
Nasza polityka zwrotów obowiązuje przez 30 dni. Jeśli od zakupu minęło więcej niż 30 dni, niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w stanie, w jakim został otrzymany. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Niektóre rodzaje towarów nie podlegają zwrotowi. Towary nietrwałe, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie mogą być zwrócone. Nie akceptujemy również zwrotów produktów intymnych lub sanitarnych, materiałów niebezpiecznych ani płynów lub gazów łatwopalnych.
Inne przedmioty, które nie podlegają zwrotowi:
- Karty podarunkowe
- Oprogramowanie do pobrania
- Niektóre produkty zdrowotne i osobistej higieny
Aby dokonać zwrotu, wymagany jest dowód zakupu lub paragon.
Nie odsyłaj zakupu do producenta.
W niektórych przypadkach przyznawane są tylko częściowe zwroty (jeśli dotyczy):
- Książki z widocznymi śladami użytkowania
- CD, DVD, kasety VHS, oprogramowanie, gry wideo, kasety audio lub płyty winylowe, które zostały otwarte.
- Każdy przedmiot, który nie jest w stanie oryginalnym, jest uszkodzony lub brakuje części nie z naszej winy.
- Każdy przedmiot zwrócony po więcej niż 30 dniach od dostawy
Zwroty (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego przedmiotu, wyślemy Ci e-mail z informacją, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Poinformujemy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.
Jeśli zostanie on zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony, a automatycznie zostanie zwrócona kwota na Twoją kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności w ciągu kilku dni.
Zwroty opóźnione lub brakujące (jeśli dotyczy) Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu, najpierw sprawdź swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z firmą wydającą Twoją kartę kredytową, może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Potem skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przetwarzanie zwrotu poprzedza pewien czas oczekiwania.
Jeśli zrobiłeś wszystkie te kroki i nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@gorset-sklep.pl.
Przedmioty w promocji lub wyprzedaży (jeśli dotyczy) Tylko regularnie cenione przedmioty mogą być zwrócone. Niestety, przedmioty w promocji lub wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.
Wymiany (jeśli dotyczy) Wymieniamy tylko przedmioty, jeśli są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli potrzebujesz wymienić je na ten sam przedmiot, wyślij do nas e-mail na adres kontakt@gorset-sklep.pl i wyślij swój przedmiot na adres: 94 rue Canrobert, TOULON, Var, 83200, Francja.
Prezenty Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezenty o wartości równoważnej wartości zwróconego przedmiotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, karta podarunkowa zostanie wysłana do Ciebie pocztą.
Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu, lub osoba, która dała Ci prezent, otrzymała zamówienie, aby później przekazać Ci je, zwrócimy pieniądze osobie, która dokonała zakupu, co oznacza, że dowie się ona o Twoim zwrocie.
Wysyłka Aby zwrócić produkt, powinieneś wysłać go na adres: 94 rue Canrobert, TOULON, Var, 83200, Francja.
Koszty wysyłki związane ze zwrotem przedmiotu są po Twojej stronie. Koszty wysyłki nie są zwrotne. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt zwrotu wysyłki zostanie odliczony od Twojego zwrotu.
W zależności od miejsca zamieszkania, czas otrzymania wymienionego produktu może się różnić.